Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 10:03:18 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13825 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Audru alevik, Pärna allee 5b (Audru 
aleviku spordihoone teed ja platsid) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Uue mahasõidu rajamine ja olemasoleva 
likvideerimine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27174694>  (menetlus nr: 
460980), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister